2010. október 26., kedd

Hortobágyi húsos palacsinta - RÁNTVA :)


Amikor már unok vmi húsfélét akkor előszeretettel szoktam "átízesíteni, persze ez csak akkor lehetséges, ha nem étkezünk nagyon sósan, és még lehet fokozni az ízesítést és akkor sem lesz nagyon sós. :)
Hozzávalók:
  • 12 db sós palacsinta
  • x darab bármilyen megmaradt sült hús (lehetőleg ne mézes mustáros vagy tejszínes legyen.. vmi egyszerűbb... sima sült hús, én most csirkemelleket használtam, sózva borsozva, és enyhe pirospaprika a volt rajta...)
  • házi ketcup hogy picit "folyékony" legyen, de ne nagyon
  • 1ev. k. liszt
  • 2ev.k tejföl (laktózmentes)
panírozáshoz:
  • 2 tojás
  • zsemlemorzsa + a sütéshez olaj
A húsit földarabolom, lehet darálni is, de jobb szerintem darabolva, mert akkor nem lesz olyan
"fűrészporos"
( a kész húsokat már nem olyan darálni, lehet, én is próbáltam de nem olyan
jó.. :) )majd egy serpenyőben a ketcuppal, a bazsalikommal összeforralom, majd hozzáadom a
tejfölt és a lisztet. Rottyan egyet max 2 perc, és már lehet is tölteni a palacsintákat.

Egy palacsintába kb. 2evőkanál husit rakok.
t oldalt behajtom, majd alulról haladva felgörgetem így oldalt nem lesz "lyukas" , nem folyik ki

a töltelék.
Ha elfogyott minden alapanyagom a palacsintákat egyesével beleforgatom a tojásba majd a zsemlemorzsába és forró olajban kisütöm aranybarnára, vagy ahogy szeretjük. Én köretnek a sültkrumplit választanám hozzá, de most csak "magába" ettük amjonnézzel.. hú nagyon fincsi volt még Imike is megevett belőle egy egészet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése