2010. október 11., hétfő

Cornflakes-es chilis csirkecomb vegyes körettel


Corn Flakes-es csirkecombról már hallottam de ez előtt még sosem csináltam. Februárban van egy csütörtök.. amikor mindenki étterembe megy mert minden féláron van. Gondoltam varázsolok itthonra egy romantikus estét. :) Sikerült!
Ott kezdtem, hogy a csirkecombokat bepácoltam egy kis chilis sós pácba, majd paníroztam a szokásos módon annyi eltéréssel hogy a tojást nem prézli hanem corn flakes követte.
Volt még egy féle csirkecomb amit zöldfűszeresen készítettem sütőzacsiban a hagyományos boltban kapható formáció alappal.
A köretek:
  • sült hasábburgonya
  • krumplipüré - céklalével színezve
  • rizs
  • sima krumplipüré
  • és franciasaláta

2 megjegyzés:

  1. Micsoda talalas wow :) CSodas!! Ugyes ez az Anya :)

    VálaszTörlés
  2. hihi köszi :) a fagylaltadagoló-val sokminden csodadolgot lehet művelni :)

    VálaszTörlés