2013. február 24., vasárnap

Házi túrórudi

 A napokban linkelte egy két ismerősöm a kedvenc forrásomról a receptet honnan máshonnan hát innen . 
Nagyon jól sikerült ami az ízvilágot illeti, de azért én most is picit változtattam, igazodva az otthon éppen fellelhető alapanyagokhoz! :D 

Hozzávalók:
  • 0,5 kg túró (félzsíros LIDL tégelyes) - ennek jobb volt az állaga mint általában a zacsisoknak
  • 3 evőkanál méz
  • 4 ev k. darált háztartási keksz
  • 2 csomag vaniliás cukor 
  • CSOKI ízlés szerint nekem volt 100 gr étcsokim és egy 60 gr-os mikulásom :P vigyázzunk a csokifigurákkal, mert elég gagyi ízt adhatnak neki. Jó hogy nem tettem bele többet.
  • 1 evőkanál étolaj
A túrót a mézzel, a cukorral, és a keksszel összedolgozzuk egy villa vagy kanál segítségével, majd én fagyasztóba tettem kb 30 percre, hogy minél előbb folytathassam.
Ha lehűlt golyókat formázunk belőlük, minél kisebbek annál jobb, mutatósabbak is és finomabbak. Majd visszarakjuk a fagyóba, itt érdemes kivárni az egy órát. Majd megolvasztottam a csokit gőz fölött az olajjal és egy fogpiszkáló segítségével, vagy ami még jobb, de épp nincsen itthon egy saslik pálcára szúrva forgatom, majd hungarocellbe szúrva várhatjuk a dermedést. 

Hogy lássátok, az első próbálkozásom nekem is döcögős volt, megmutatom a többi képet is :P majd a következő már biztosan szebb lesz :P de ez ilyen "piskóta" :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése