2010. december 4., szombat

Csokoládés Bounty torta



Hozzávalók:
a tésztához (kétszerre csináltam) /175fok 25-30perc/
  • 2 tojás
  • 10dkg cukor
  • 17,5 dkg liszt ebből 2 evk kakaó
  • 0,75 dl olaj
  • 1/2 cs sütőpor
  • 4 dkg cukor a tojáshabhoz

Nem piskótával készítettem mert ehhez nem kell annyi tojás, és jobb a tartása :) - Kiskuktától lestem :)

Krém:

  • 6 dl tejszín
  • 15dkg kókusz
  • 10 dkg cukor
  • 1,5 dl tej

A krémhez a kókuszreszeléket 1,5dl tejjel felfőzzük. A tejszínt a cukorral felverjük, majd a kihűtött kókuszos tejet hozzákeverjük. Ezzel a krémmel töltjük meg a lapokat.

Én összesen 4 lapot használtam, az alsóra és a 3.ra ez a krém jön, a középső réteg viszont csokipudingot kapott, hogy ne legyen olyan "tömény" a torta.

Az összeillesztés és az egész folyamat kicsit komplikált vol, de a végeredmény jó lett :)

Az oldala még kapot 2 dl tejszínhabot, majd (mivel maradt még a tetejére is.. oda is tettem, így az amúgy szuper mázat gyönyörűen ledobta magáról a tejszín, így kaptam ilyen márványos tortát!

Csokimáz:

  • 10 dkg csoki v 2 deka kakaó (utóbbival csináltam)
  • 10dkg cukor
  • 4 kanál víz
  • 3dkg vaj (olajat használtam)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése