2012. szeptember 27., csütörtök

GM Csokis keksz

HOZZÁVALÓK:

- 500 gr MESTER süteményliszt
- 250 gr margarin 
- 260 gr porcukor (sima is jó :D :) )
- fél csomag DR oetkeres sütőpor
- 4 tojás
- kb 2-3 evőkanálnyi kakaó
- 3 kocka étcsokoládé "pucolva" (úgy daraboltam a késsel mintha krumplit pucolnék, nekem így kedvező darabúak lettek a csokik, és nyugodtan elbír 6-9 kocka csokit is ez a mennyiség )

A hozzávalókat összedolgozom, majd golyókat formázok, és óvatosan lapítom :) így nem kell bajlódni a nyújtófával és deszkával.
papírozott tepsire tettem és kb 25-30 percig sütöttem :) FINOM LETT!!! És ami a legjobb nem is érzik rajta h GM. :)

http://www.glutenallergia.hu/itemimages/gullon_Choco_chips_gluten_free.jpg ilyet szerettem volna, szerintem nagyon hasonlóra sikerült. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése